Det nya svarta

Som vissa kanske ser har vi nu fått en ny design på prat.se. Tidigare har vi haft ett ganska rent och vitt utseende här, men för ungefär två månader sedan, kände vi att det var dags för något nytt. I samband med att Porter Novelli, som är det internationella nätverk vi ingår i, gick över till en ny grafisk profil blev det dags för oss att tydligare visa på fördelarna med att ha ett globalt samarbete.

Porter Novelli’s ledord är ’transformation’. Som en pr-byrå med inriktning på konsument-pr gäller det att vara på tårna och ligga i framkant när det gäller hur våra kunder tänker och agerar. Vi hoppas att vår nya svarta, och ’transformerade’ sajt ska förmedla just det; att vi aldrig är främmande för förändring för att nå fram till er kunder och era målgrupper.

Surfa gärna runt på sajten för att lära er lite mer om vad vi på Prat PR gör och vilka vi är. Under ’OM’ i menyn ovan hittar du svar på de flesta frågor som vi tror är relevanta om ni letar efter en pr-byrå som kan hjälpa er med allt från konsument-pr, produkt-pr, strategisk kommunikation och sociala medier till filmproduktion, kriskommunikation och medieträning.

Skrivet av Prat PR
Dela artikeln
4067
2024-09-10

Ungdomsbarometerns undersökning om Generation Alpha

7488
2024-09-10

Säg hej till vårt senaste tillskott på Prat PR – Stefan Rydheim!

3352
2024-08-29

7 tips för en slagkraftig debattartikel