På folkets begäran

Trots att sportlovsfirandet inte ens är över i många delar av landet är vi många som redan längtar till våren. Ännu mer när GB Glace presenterar årets glassnyheter.

I dagens Metro kan vi läsa om nytillskotten som kommer avnjutas på stranden i sommar. Men även om några klassiker som gör efterlängtad comeback.

Jag läser om min personliga favorit Calippo Shots som med några års frånvaro nu dyker upp i frysboxarna igen. Det som gör det hela ännu mer fantastiskt är att comebacken är konsumenternas förtjänst. Trogna Calippo Shots-fans har under en tid vädjat om glassens återkomst på Facebook – och GB Glace har lyssnat!

Jag säger som Mange Schmidt: Glassigt!

Det här är inte det enda exemplet på när företag lyssnar på konsumenterna i sociala medier. Men det är ett fantastiskt gott och läskande exempel.

Dela gärna med er av fler exempel där företag lyssnar på sina konsumenter.

7135
2024-06-12

Praktikant-Mariann: Ingen dag är den andra lik när du har praktik på Prat PR

5972
2024-05-14

Prat PR söker PR-konsult med projektledar- egenskaper

3892
2024-03-13

Så väljer du rätt influencer att samarbeta med