Fler än 140 ledande journalister och bloggare gästade Prat PRs pressdag igår (22 april) för att ta del av nyheter från över 20 varumärken inom byråns specialistområden mat, hälsa och livsstil. Både antalet gäster och utställare var högre än någonsin förut.
För andra året i rad fanns MatPrat, Prat PRs dedikerade mat & dryckesavdelning, på plats. Ledande varumärken som Wayne’s Coffee, Brämhults, Hälsans Kök och Drostdy-Hof var några av namnen som presenterade sina nyheter.
Frukost serverades av Årets Bagare Gabriel di Grado, med juice från Brämhults och kaffe från kaffemässan World of Coffee. Smakrika wraps serverades av Hälsans Kök till lunch, och cocktails av Drostdy-Hof och Lonkero stod på menyn under eftermiddagen.
Inom hälsa & livsstil fanns bland annat Jysk, NIVEA och Britax representerade, med allt från produktnyheter till inredningsmiljöer på schemat.
Håll utkik på bloggen under de närmsta dagarna för en komplett rapport från pressdagen.